Στην σελίδα μου θα βρείτε κυρίως εργασίες που γίνονται από τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και που πιστεύω έχουν ενδιαφέρον!



Οι συνάδερφοι θα βρείτε χρήσιμες αναρτήσεις ως υλικό για ιδέες και αξιοποίηση στην τάξη!



Οι γονείς θα έχουν την ευκαιρία να δουν κάποιες από τις εργασίες και τις δραστηριότητες που πραγματοποιούμε με τα παιδιά τους, καθώς και να έχουν μια εικόνα για την φιλοσοφία της δουλειάς μου!



Θα διαβάσετε ενίοτε και θέματα κοινωνικού ενδιαφέροντος!

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Ελιά Β' Μέρος

Σαν Παραμύθι....

Η ελιά θα είναι πάντα εδώ!....τότε εκείνα τα χρόνια τα παλιά μάζευε ελιές να τις πουλήσει ν αγοράσει παπούτσια για τα Χριστούγεννα...
Ένα βιβλίο νοσταλγικό για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι!


 ….ένας παππούς διηγείται την ιστορία του:

<<Πριν πολλά πολλά χρόνια όταν ήμουν μικρό παιδάκι ήμουν πολύ φτωχό!
Ήμουν ξυπόλυτο, δεν είχα παπούτσια να βάλω.
Ήταν φθινόπωρο κρύωναν τα ποδαράκια μου κι ήμουν λυπημένο.
 Έτσι Νοέμβρη μήνα πήγαινα στους ελαιώνες και σκαρφάλωνα στα ελαιόδεντρα να μαζέψω τις λιγοστές ελιές που είχαν απομείνει πάνω στα δέντρα.
Με πολύ κόπο μάζεψα ένα σακί θα το πήγαινα στο χωριό να το πουλήσω να αγοράσω παπούτσια…για τα Χριστούγεννα.
Το σακί το έκρυψα σε μια κουφάλα γέρικης ελιάς και σκέπασα το άνοιγμα με κλαδιά, ήταν βαρύ για να το κουβαλήσω μόνος μου!
Έτρεξα στο χωριό να φωνάξω τον αδερφό μου να με βοηθήσει στο κουβάλημα του σακιού με ένα καρότσι !
Ήμουν πολύ χαρούμενος όταν μαζί με τον αδερφό μου επιστρέφαμε στον ελαιώνα!
Μόλις φτάσαμε στην γέρικη ελιά όλο προσμονή πήγα να δείξω στον αδερφό μου το γεμάτο σακί!  Όμως τα κλαδιά είχαν απομακρυνθεί και το σακί ελιές είχε γίνει άφαντο! Κάποιος το πήρε….
Πόσο πολύ λυπήθηκα κι απογοητεύτηκα έβαλα τα κλάματα κι απαρηγόρητος δεν έλεγα να ηρεμήσω.>>
Ο αδερφός μου με πολύ αγάπη μου είπε: << Μη στεναχωριέσαι!
Μη κλαις θα σου δώσω να φορέσεις τα δικά μου παπούτσια!!!!
Μη στεναχωριέσαι…Η ελιά θα είναι ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ! >>
Με τα παπούτσια του αδερφού στα πόδια  μου, βόλτα  μέσα στο καρότσι ,όλο χαρά και γέλια επιστρέψαμε στο χωριό!
Πέρασαν τα χρόνια γέρασα!
Κι η ελιά είναι πάντα εδώ! >>



Μια αληθινή ιστορία ενός παππού (που είδαμε στο διαδίκτυο ) και τα παιδιά αποδίδουν εικονογραφώντας και γράφοντας όπως μπορούν τις σχετικές λεζάντες ( γραφή κι όχι αντιγραφή). 


Εδώ τα παιδιά τοποθετούν τις ζωγραφιές με την σωστή σειρά εξέλιξης της ιστορίας και κάνουμε σελιδοποίηση, αριθμούν κάθε σελίδα!


                                                            Αρχαίο αγγείο λιομαζώματος
και σύγχρονη νηπιακή απόδοσή του!



                                                            Η Ελιά στην ζωή μας
                                                                 Φαγητό , σαλάτες
                                                                 

 αποδίδοντας χαρακτηριστικά χρήσεις του ελαιολάδου από την αρχαιότητα ως σήμερα!

                                        Αθλητές, περιποίηση προστασία δέρματος
                                                                         Βάπτιση
                                                               Φωτισμός-      Καντήλι















Δεν υπάρχουν σχόλια :